Måndag!

Bättre rubrik kom jag inte på just för tillfället. Vaknade för ett tag sedan, inte självmant utan min älskling ringde o väckte mig. Dålig stil :) Närå jag hann ju se våra bästa år tack vare han!

Helgen då ja,
Om fredagen skriva jag ju om igår så jag går la dirr till lördagen. Lördagen var jävligt seg, vaknade hur bakis och seg som helst. Fy fan vad kasst jag mådde, satt och duschade i över en timma säkert. Sedan kom älsk hem med öl IGEN. Jag sa att jag vääägrade supa men det ändrades som vanligt det med. Vi drog till J typ vid nio, skulle varit där sju men vi slöa ut på tiden. Var en del folk hos honom mest knepigt folk faktiskt men det var kul ändå. I alla fall när M och S kom. Sedan blev det taxi ner till stan och vi stack till Tonic. Var kul där med, och jag träffade lite folk från förr. Som man alltid gör där iofs.

Sedan kom söndagen, den dagen var ganska slö den med. Men i alla fall, nu äre måndag, ny vecka nya tag. Ska kolla efter jobb denna veckan och sedan har jag lite andra saker jag måste fixa med. Bredbandet ska betalas och sedan ska jag till soc och P-A med. Så min vecka är inte helt tom i alla fall :)

Puss

Kommentarer:


E.K - Mamma till Alicia
Datum 2010-01-18 Tid 12:54:21

Du kan planera in ett besök hemma hos oss med ;) Så får du lite mer att göra i veckan, Hehe.


Annie
Datum 2010-01-19 Tid 01:23:23

Jag tror inte du har tid med mer, nånsin.. Du har ju förfan ett akvarium, en människa, hamburgebar att ta hand om. (och jag tycker du ska skaffa ett husdjur oxå)..




Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?