Nattedags!

Ska hoppa in och ta en dusch nu innan jag ska gå och lägga mig. Ska bli froooktansvärt gött :) Dagen idag har bestått av flöt i vanlig ordning och lite dator och film. Men är jävligt slö trots detta slöa beteende. Plus att jag förtjänar sömn eftersom jag sov dåligt och drömda så skumt inatt!

Det där med att sluta röka har la gått sådär idag. Igår gick det faktiskt jävligt bra för att vara mig. Röka två cigg på hela dagen, och då den första var sju på kvällen och den andra tog jag när jag skulle gå o sova runt ett eller ngt sånt kanske :S.. Idag har det varit lite sisådär faktiskt. Är la uppe i tre eller fyra st, men det är fortfarande minskning på hög nivå. Bättre lycka imorn! Känns faktiskt osm om det går bättre när man själv sätter sina regler och ingen annan gör det åt en. Och att man inte sätter för höga krav på sig själv utan att man känner att man KAN ta en cigg om man bara måste. Då är det lättare att låta bli! Så skärpning imorn!

Nu blir det i alla dusch och sedan sängen. God Natt! ♥

Kommentarer:


Tessan
Datum 2010-01-25 Tid 06:14:24

Ja visst är det mycket lättare när man bestämmer själv :) Nu får vi bara försöka att inte trilla dit på heltid igen, haha <3


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?