Nu funkar det!

Horblogg.se har krånglat igen som vanligt, men nu verkar det i alla fall funka igen.

Fy fan vad det har snöat ute. Så jävla jobbigt med snö, HATAR snö! Tycker det är på tiden att den försvinner nu faktiskt. Blir ju depp av detta väder. Idag skulle jag inte gått utanför dörren egentligen men drog en sväng till city i alla fall och köpte käk. Blev kirrefärs och bandspagetti, nice det! Så idag har det blivit matlagning och städning på listan. Jag är fan duktig om jag vill, synd att jag är så jävla lat haha.

Nu har Anuttan åkt iväg till London, hoppas hon får det hur underbart som helst när hon är där. Kommer sakna henne massa ju ♥ .. Tur jag har Beckman och alla andra kvar i skitstan i alla fall.

Hörs senare!

Kommentarer:


ande
Datum 2010-01-28 Tid 18:45:06

hehe kan hända att hon är men detta är min andra design :P hon har gjort typ30-40st säkert. :)


Datum 2010-02-01 Tid 00:58:50

älskar dig och saknar dig med!! <3


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?