Nytt år, nya möjligheter!

Då var det 2010 nudå. Hoppas på ett underbart och bra år och känner på mig att detta året kommer bli bra mkt bättre än de föregående som varit. Jag börjar i alla fall det nya året bra haha. Halkade när vi kom hem från nyårsfirandet och har nu skadat mig, blåa knän och jävla ont i bröstkorg och rygg. Gör till o med ont när jag andas. Kan vara nån spricka i revbenen eller bara att jag slagit i marken jävligt hårt. Men det är fint, då vet man att man lever. Ska skriva om nyårsafton sedan när jag fått in bilderna från kvällen. Tessan ska skicka sina och jag måste ha en sladd för att lägga in mina. Sladden har jag hemma så får la se om jag åker hem en väng idag eller imorn.

Försöker ju sluta röka med, men det går jävla kasst. Eller ah, bättre än jag trodde men inte så bra som man hade hoppas:) Tjuvrökte tre bloss igår, och nu i morse så rökte jag några bloss. Men dock inte en HEL cigg än :) Inte ens sammanlagt :) Så jag tycker jag är duktig ändå! :)

Gott nytt år i alla fall folk!

Kommentarer:


JessiCa
Datum 2010-01-02 Tid 11:58:33

Johanna... Det är inte att tjuvröka, tänk på att det är ett nyårslöfte, då kan du ju se det som INNAN nyår igen så ska du ha slutat :D Om du inte varit så dum så du satte nyårslöftet som "jag får inte röka ett enda bloss efter 12 slaget! :P



<33


Annie
Datum 2010-01-02 Tid 13:35:18

heja dig!


Tessan
Datum 2010-01-03 Tid 04:31:04

Haha, vi är fan duktiga ändå :) Det svåra blir nästa festgång, hur fan ska man klara hålla sig då :O


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?