Photoshop!

Försöker att lära mig php igen. Inte använt det programmet på jag vet inte hur länge, Och märker hur jävla mkt jag glömt av :( Men men det kanske kommer tillbaka med tiden!? Vem fan vet. Hehe!


Har precis fixat mig lite, ska ner till stan och träffa E.K en sväng :) Ska bli kul. Sedan ska jag iväg till soc o lämna in lite papper o sånt, tråkigt men behövligt! Sedan funderar ja på om man skulle ta sig till läkarn o kolla revbenen och ryggen efter vurpan jag lyckades göra på nyår. Har bara blivit sämre, gör bara mer o mer ont för varje dag! Men sedan vet jag ju med mig att läkare inte gör ngt åt sådana saker som spruckna/brutna revben, så känns ganska lönlöst att ens dra dit o lägga pengar på det när man ändå inte kan göra ngt åt saken. Hoppas bara det går över snart, för jag vill faktiskt kunna andas normalt utan att det ska göra ont :/ Haha braaa Johanna, sup mer ;)..

Hörs ikväll för nu måste jag dra till bussen! ♥


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?