Sluta röka - Dag 1

11:41
Är grymt röksugen, men jag hade inte räknat med annat heller. Rökte senast igår kväll vid tio-elva tiden. Ska ner till stan om en stund och träffa E.K. Kommer säker bli att jag tar ett bloss eller tre. Men ska försöka att hålla mig så gott det går.

12:26
Ska snart dra ner till bussen som går fem över halv. Fan, tiden går så jävla långsamt när man går runt och är sugen på cigg. Känns som om man inte har ngt att göra när man inte röker. Men än så länge har jag varit duktig. Ingen morgoncigg och inegn efter-maten cigg. Dom två godaste på hela dagen. Käka nämligen lite pasta för ett tag sedan. Nu är pulsen hög :)

18:50
Har varit iväg på stan hela dagen och även uppe på kristineberg två vändor. Som jag skrev tidigare visste jag att jag skulle röka om jag var med E.K. Men det blev mer än planerat. Medans jag var med E.K höll jag mig i alla fall till två cigg och var nöjd med det. Men sedan mötte jag Tessan för att dra och sola. Kom direkt på dumma tankar och fick för oss att dela ett paket. Bättre med ett halvt än ett helt i alla fall:) Så denna dagen har väl inte gått som planerat och jag hoppas på bättre resultat imorn! Rökte senast vid halv sex, så nu har det la blivit fem cigg eller sex st allt som allt. Får se hur länge jag håller mig nu!

19:01
Haha var precis ute o tog en halv cigg. Men det ska vara den sista! Blir det inte så, så skriver jag det imorn! :)


Jag tackar gud, han måste finnas nånstans i alla fall. Fan vilken tur att mina problem löst sig och speciellt eftersom jag satte en av mina BÄSTA vänner i knipa. Så jävla glad jag är att detta gick att fixa... Ska ALDRIG hända igen. Fick en varning där och vakna till! Slut på slarverier nu!!!!

Nu blir det Tv i alla fall till älsk kommer hem!
Älskar Dig Robert B! ♥

PussPuss!

Kommentarer:


Tessan
Datum 2010-01-21 Tid 19:32:20

Ja, det var tur det löste sig, haha :) Roligt idag även om det inte va så länge och tiden gick fort ju <3


JessiCa
Datum 2010-01-21 Tid 20:35:59

MEN JOHANNA :O

Skärpnin nu :O Nog för att du säger att du ska sluta röka, meeeen, jag har ingen tanke på att sluta, och röker mindre än vad du gör när du försöker sluta :O jag röker typ 4-5 cigg om dagen nu, haha!



<33


Annie
Datum 2010-01-21 Tid 20:54:16

Ordning och reda pengar på fredag. Jag är oxå ganska glad att det löste sig. :)



5dagar var jag helt rökfri, men i tisdag klättrade jag på väggarna. Så jag rökte en cigg då faktiskt. Men nu fixar vi det. :D



Du är bäst ♥


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?