Sluta röka!

Ja nyårslöftet var ju att sluta röka. Men det går la sisådär med det. Jag har i alla fall dragit ner så in i fan. Idag, endast tre cigg och igår kanske fyra. Och första dagen på året rökte jag bara tre bloss. Det är fan jävligt svårt att sluta röka, tur jag har älsklingen som försöker hjälpa mig haha. Blir svårt för han, eftersom mitt humör är oj oj oj upp o ner hela tiden :) Men jag ska försöka i alla fall, alltid värt ett försök. I helgen kommer det säkert bli att man dricker nån öl o då kommer jag vara tvungen och röka. För feströka SKA jag göra. Så är det bara! Så om jag inte klarat mig om två-te veckor o sluta på veckodagar så skiter jag i allt och röker mer än nånsin :D..

Jaja nu ska pojken ha datorn en stund och sen blir det slagga, så god natt sverige!
PussPuss!

Kommentarer:


Tessan
Datum 2010-01-04 Tid 02:34:58

Haha, vilken bra plan du har du ;)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?