Varför!?

Jag vet inte varför man ens ska behöva tänka så jävla mkt. Jag har kommit på att jag hatar att tänka. Så det tänker jag sluta med <<... Jag har gått runt och tänkt en jävla massa saker sen inatt, tills nu. Så alltså hela jävla dagen. Hur man vill ha vissa saker, vad man ska göra, hur det kommer bli, vem blir ledsen mm. Men varför kan jag inte, när jag ändå tänker liksom, tänka på mig själv nån gång!?

Idag var jag i alla fall nere på stan med Tessan :) Stack till sunhouse och solade. Fy fan vad skönt det var, ska fasiken ner nästa vecka igen. Var längesen jag solade fakiskt, varken haft tanke eller ork! Så det var la i alla fall på tiden, är jävligt blek nu :). På vägen ner till stan, allså jag gick ner till stan idag. Så möter jag K och D i bögbacken. Såg knappt att det var dom först, men sen ropade D till mig, typ "skynda nu för fan" så när jag kom närmre så såg jag ju!.. Efter solningen blev det en himla massa prat och en macka på södra :) Jag och Tessan snackade om massa gamla saker vi gjort, haha massa bus. Därav en del tankar kommer ifrån. Och sedan snackade jag med Annie i tele inatt. Ända fram till fem i morse, bara 4½ timma :) Och där snackades det med en himla massa om gamla minnen och allt kul även vi gjort ihop. Jag skrattade flera gånger till det kom tårar haha!

Igår kväll kom Annie hit en sväng. Vi käkade kycklinggryta och kollade på ngt av det bästa jag sett på tv någonsin haha! Otroligt het hette det, gick på 4:an. Typ som stefan och krister fast mö bättre :) Även där blev det skratt till tårar några ggr! Skön kväll!!!!

Hörs ikväll eller imorn! Häej punkt

Kommentarer:


Maria [Fotoblogg]
Datum 2010-01-14 Tid 17:31:42

Snygg blogg


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?