Jag är ganska så sämst!


I alla fall på att uppdatera min blogg :)

Är i alla fall hemma en sväng nu. Skulle ha tvättat idag men när jag kom hem såg jag att jag skrivit fel i telen och att
min tvättid var imorn, surt! Så jag b öt nu tvättid till på fredag ist eftersom jag kanske ska med älsk till jobbet imorn.
Så sorry E.K jag kunde varit barnvakt om jag inte varit så korkad vad det gäller att komma ihåg tvättiderna som
vanligt haha. Men istället för o tvätta blir det att städa ist, lika bra de. Är ngt som behövs här kan jag säga. Sjukt
mkt kläder man ser att man har när allt ligger framme :/ Och eftersom jag antagligen inte kommer skriva mer på
hela denna veckan så kan jag ju skriva hur min vecka kommer se ut.

Idag blir det ju städning som sagt och imorn blir det kanske att följa med älsk på jobbet. Men det är inget bestämt än. Om inte det blir så så kan jag ju lova att det blir wow-spelande ist :) Yammie! Sedan på onsdag blir det möte och
på detta mötet kommer det bli planering inför om jag ska ut på praktik. Vilket jag faktiskt känner att jag vill. Blir ju
bara 25% eller ngt så det är ju inget jobbigt liksom. Några timmar om dagen är la inte så jävla farligt?.. Sedan har jag nog inte ngt mer planerat för veckan som det ser ut just nu. Det är la bara att ta en dag i taget liksom. Men nu
blir det i alla fall matlagning o städ.

Tråkig uppdatering kanske, men ändå en uppdatering :D haha!

PussPuss

Kommentarer:


E.K - Mamma Till Alicia
Datum 2010-03-15 Tid 15:38:05

yeey! en uppdatering :)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?