Jag tyckte att jag kände en fläng av gamla goda tider!


Tack för igår Annie, Du gjorde min dag.

Igår satt jag hemma med vrede upp över öronen och ångest. Vad hjälper inte då om inte en styck Annie och några öl och ett gammalt hederligt besök på lilla? Ingenting. När jag och Annie satt helt oskyldiga i parken o drack några helt oskyldiga öl så kommer den fram två äckliga grisar och säger att vi ska få 500 i böter. Vi sa då att de tomma flaskorna inte var våra. Då säger den fulaste grisan av alla jag sett och säger att dom ska ta med flaskorna till stationen för att ta fingeravtryck. OH MY? Men vi plocka snällt upp våra flaskor och slängde dom och slapp böter i  alla fall för denna gången.

Besäket på lilla krogen blev bra mkt bättre än förväntat. Så mkt folk :o Aldrig sett så mkt folk där. Och det gjorde bara saken bättre att nån snubbe (hmm kallade han sig för tyson eller vad var det?) bjöd typ varenda kotte inne på lilla på bärs. Två gånger eller ngt om inte mer. Så det blev gratis drickande där inne och massa trevvliert fölk! Synd att lille sven var så arg hela tiden hahaha. Jag tror vi lyckades bli utslängda där ifrån men minns inte riktigt och har inte snackat med Annie om gårdagen än. Så jag får la se sen hehe. Fett nice dag i alla fall. Tack Anuttan ♥


Kommentarer:


Datum 2010-03-28 Tid 15:16:18

Alkis varning och gå till Lilla..


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?