Uppe med tuppen och..


Hemma tidigt. Åkte med älsk hem idag när han skulle till jobbet. Har tvätt mellan sju och tolv. Missar iofs första timmen när jag åker med honom men orka buss när man har världens bästa!? Tack älsk att du finns :) Så har precis varit nere och slängt i min tvätt och väntar på att den ska bli klar så jag kan sätta den på tork. Så behöver jag inte röra den mer innan den ska hämtas vid tolv. Soooftish!

När tvätten är klar blir det ut på en promenix, ah jag vet. Vadå promenix tänker ni säkert, i detta väder. Men jag har inge val. Ska bort till "arbetscenter" som det så fint heter nu för tiden. (soc).. Ska skriva i ett papper och lite sån shit. Sedan blir det nog bara slappa resten av dagen för ikväll blir det nog lugnt med skulle jag tro. Kanske lite tv-spels spelande kanske. Men får väl se gott folk. Vad fasiken ska ni själva göra i helgen!?

Nope nu får det vara färdigskrivet för min del, har liksom aldrig ngt vettigt att komma med ändå ;)..

PUSSPUSS!

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?