Fy fan för vinter och snö!

Fan vad jag hatar sånt här väder. Dagen började ju åt helvete rent ut sagt. Står och väntar på bussen då en tjej kommer fram och säger att det inte är någon idé att jag står och väntar då bussarna är inställda. Jag blev trött och jävla grinig... Men det vara bara att börja promenera och komma 20minuter för sent till jobbet. Ringde dock och berättade att jag skulle bli sen. Jag hoppas att bussarna börjat gå sen igen när jag ska hem i alla fall... Hatar detta väder. Igår var i alla fall en toppendag. Hade ett år med det bästa som hänt mig. Åt ute och gick sedan på bio. Fick även jättefina blommor:)tack älsk, älskar dig! kan kanske lägga upp bild senare eftersom jag sitter och skriver detta inlägget från min mobil... När jag väl kommer hem idag blir det en dusch och sedan kolla nya avsnittet av gossip girl. Kanske laga mat med om jag nu orkar att dra till city när jag slutat. Men nu orkar jag inte skriva mer. Börjar få ont i handen;) pusspuss

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?