Grädda pannkakor och trixa lite med telephonen!


Kom hem från "jobbet" för hm ja ett tag sedan. Skulle lägga in en ljudbok i mobilen men det var då fan vad man
skulle behöva ladda hem massa jävla skit för att ens kunna överför det till telefonen. Hata nyformaterade datorer.
I alla fall lite :) Ska snart börja laga lite pannkakor till mig o älsk som kommer hem vid sex. men bara för en kort
stund då han ska iväg vid halv sju igen. Nä nu ska jag springa och kissa.. Men är tillbaka på ett ögonblick :D

Nu är jag tillbaka.. Fort det gick va? jaa jag är helt jävla dum i huvudet! :)

Här är bild på de gina blommorna jag fick av pälsk på årsdagen :D

 

Älskar dig!! ♥

 

 




Kommentarer:


E.K - Mamma till Alicia
Datum 2010-11-12 Tid 05:25:23

Blommorna är fina och pannkakor lät inte fel heller :)


E.K - Mamma till Alicia
Datum 2010-11-13 Tid 17:03:20

ta en titt, http://eekk.blogg.se/2010/november/en-utmaning-1.html


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?