Blir mest arg och besviken faktiskt!


Jag kommer nog att låta ganska iskall och elak i detta inlägget.

Jaha, där dog en till. En till, till drogernas värld. Vad fan tänker ni med? Har ni inte tänkt på att det kanske är dags
att lägga ner den jävla skiten nu när alla går o stendör bara sådär. Det är SJÄTTE gången på ETT år som jag
säger precis samma sak, NI SOM NU ÄR KVAR, SLUTA MED DEN JÄVLA SKITEN NI HÅLLER PÅ MED! TÄNK ER
FÖR HELVETE FÖR. Jag menar, helt ärligt, sex personer på ett år till något så jävla ovärt är fan skamligt.
Man ska la för fan inte sitta och klura på vem som står på tur eller? Det är inte normalt. Igår när jag fick veta
att "han" gick bort så var det första jag tänkte "jaha, igen, jaja varför blir jag inte förvånad." Är det så man ska
tänka när någon går bort? Om ni nu som finns kvar bryr er om era nära och kära så lägger ni ner skiten en gång
för alla annars är det ju fan ni som kommer dö härnäst. Jag är i alla fall trött på förlora en efter en. Sitt inte sen
och beklaga er när ni inte ens gör något åt saken själva. Det är fan skamligt att fortsätta!!! Jag SKÄMS för er!!



Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?