Natthosta!


Uppe tidigt i vanlig ordning. Vissa skulle nog inte kalla det så tidigt men för mig äre de :)
Har hostat i princip hela natten. Ingen såndär vanlig hosta utan den kommer långt nerifrån bröstet.
Låter som en hes jävla gris. Så idag blir jag återigen hemma från min prkatik. Får se om det är nån idé
att dra dit imorn. Är ju ändå Fredag så kanske ska satsa på en lugn helg ist och komma tillbaka frisk till
Måndag.

Min dag idag kommer att bestå av att kolla massa nya avsnitt. One Tree Hill, Gossip Girl och sedan ska jag
kolla om Twin Peaks och Weeds är något att ha! Någon som sett dom innan? Är dom bra?

Nu får det vara färdigskrivet för idag ;) Ha´t Bra ♥


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?