Mycket jobbande, lite sömn!

Idag var jag sjukt trött när jag skulle upp till jobbet. Lyckades försova mig trots att jag snooza i två timmar. Men jag hann i alla fall till jobbet i tid som tur var! Ska nog testa att inte snooza imorn, för att se om det kanske blir lättare att gå upp med en gång ist. För till slut hör man knappt att klockan ringer. Upp tidigt imorn med, då jag tredje dagen i rad har öppning på jobbet.

I helgen blir det förhoppningsvis massa myspys med Alicia och Liam. Vi ska eventuellt ut till Mathias och Lilja o hälsa på, och då tar jag med mig Alicia om Andreas och E.K går med på detta. Då blir det antagligen lite pepparkaks-bakning och massa utetid om snön ligger kvar. Annars blir det bara massa annat mys. Jag hoppas i alla fall att jag kan få umgås lite med Alicia. Var så längesen jag gjorde det! Får dåligt samvete faktiskt. Men jobba måste jag ju göra, och efter jobbet är man ju helt slut så det har blivit väldigt svårt att hinna med Alicia med!


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?