Otrevligt folk!

Fan vad jag blir trött på folk som fortsätter jobba på ställen där dom vantrivs. Om man är så jävla trött på sitt jobb så man måste vara sjukt otrevlig mot folk som kommer så kanske man skulle ta en liten funderare på att sluta där. Jävla gubbjävel, säg upp dig, klipp dig och skaffa ett annat jobb! Skulle hämta ut paket idag igen o den gubben som jobbar där är sjukt otrevlig.. Likadant i onsdags när jag skulle  hämta paket. Dra och rök ditt hasch någon annanstans!

Kom hem från jobbet precis. Fått mycket glada nyheter idag. Fick reda på i morse att jag får vara kvar på heltid till årsskiftet. Skulle egentligen bara jobbat 50% till dess, men på grund av att kommunen gör jävla massa nedskärningar så skulle jag kanske inte fått vara kvar alls.. Har jobbat tre veckor på heltid nu för en tjej som är mammaledig, och nu får jag fortsätta med det. Och det kommer komma en ny på mina egentligen 50%. Känns gött!


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?