Dag 2 - Därför bloggar jag


Ja, varför gör jag det? Har ingen direkt anledning. Jag tycker om att sitta framför datorn och gillar även att skriva så
varför inte slå ihop dom två sakerna!? Sedan är det la alltid kul att läsa andras bloggar och få egna besökare till sin
egen blogg. För det mesta bloggar jag ju om mig själv, min vardag, mitt liv och lite kärlek och sånt trams!.. Hade
egentligen aldrig tänkt starta en blogg. Tyckte det kändes löjligt och bara drygt rakt igenom, men sedan fick min
svägerska mig att börja. Så ja, nu är jag här, sen mer än två år tillbaka iofs ;) Men men.


Kommentarer:


Datum 2011-02-24 Tid 20:41:58

smakprov från tidiga inlägg tack..


Stina
Datum 2011-02-25 Tid 01:40:40

När hade du tänkt lägga in designen ?


Stina
Datum 2011-02-26 Tid 01:35:15

Men jag skicka det till dig till din Hotmail


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?