Soffläge och lite annat tråk att skriva om!

Ligger i soffan i väntan på att big brother ska börja. Men det är ju ett tag kvar. Så varför inte slänga in ett inlägg såhär på kvällen? Idag har jag jobbat. Inte någon vidare lång dag men en helt perfekt arbetsvecka. Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta, men jag älskar fasen att jobba! Ja, jag vet, det låter helt otroligt för att vara jag :)... Idag kom beckmans syster och hämtade hem sina katter efter tre veckor i thailand. Gud vad härligt det hade varit att åka iväg sådär med. Saknar katterna redan faktiskt om jag ska vara ärlig. Funderar till o med på att skaffa en egen liten kissemjau:) nu har jag ont i handen av allt knappande på mobilen. Vi hörs! Hej svejs...

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?