Sjukt trött och lite där till!

Efter en natt utan nästan någon som helst sömn har jag jobbat hela dagen. Natten var för jävlig. Så mycket tankar. Men ibalnd kan det vara bra att tänka så man blir galen med. Det får mig att inse vad jag har och inte har. Dessvärre var jag sjukt jävla trött i morse när klockan ringde klockan sex. Ögonen ville liksom inte öppna sig. Och tröttheten hänger kvar. Det vill jag lova. Var en hemsk dag på jobbet med. Eller kanske ska säga att det hände en hemsk sak. Hela dagen i sig var helt okej, förutom mitt tomma huvud och svullna ögon. Hände i alla fall en olycka på jobbet idag. Usch fy och jävla blä säger jag bara. Har nog aldrig någonsin haft sådan panik/skuldkänsla/ovisshet på samma gång. Det var sjukt jobbigt. Kände mig verkligen värdelös i detta skede. Men det slutade bra som tur var, men vill aldrig mer vara med om ngt sånt igen. Men det kommer man la bli tvungen att uppleva fler gånger tyvärr. Det händer ju så jävla fort.

Imorn är jag i alla fall ledig som det ser ut nu. Känns underbart. Men sedan vet man ju aldrig, kan ju lika gärna ringa imorn på morgonen. Men den som lever får väl se. Jag skulle i alla fall önska att telen var tyst imorn. Men tänker inte ta bort mig från vikarie-banken för att får jag jobba imorn så är det ju alltid bra ändå! Även om tröttheten tar över!

Nu blir det tv, mer funderingar och sedan dusch och natten! ♥


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?