Vilken tråkig morgon!

Jag vad ska man säga. Suttit och försökt få min jävla msn/mail att funka.. Tog BARA två timmar.. Fy fan vilken skit. Hur ska man komma ihåg vad man svarat på de där säkerhetsfrågorna när man haft samma mail sen man gick i femte klass? Idioti.. Men det funka efter väääldigt många om och men. Tur var väl det.

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska orka åka upp till norrby och städa klart lägenheten. Sista helgen som jag kan göra det nu. Kanske hinner en runda nästa helg med. Sen är det helt kört. Vi åker ju till tyskland om två veckor och då ska lägenheten vara helt klar och nycklar vara inlämnade!.. Nu ringde Annie med, hon ska komma in till mig en sväng. Så det blir en sväng till norrbooo. Vi ska kolla på massa gamla filmklipp och bilder från förr :)

Nu ska jag göra mig iordning för att sedan dra mig ut i det luriga vädret! ♥

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?