Flytt i Februari!

Fick svar igår från AB-Bostäder om att vi får komma och teckna avtal på lägenheten vi var och kollade på. Så nu blir det äntligen av, ny lägenhet. Fan vad underbart. Ska bli så jävla skönt ska jag tala om för er. Att äntligen få ha ett riktigt kök. Bara det är ju helt toppen. Det är verkligen något jag saknat! Jag är mer än glad. Så nu längtar jag till att vi ska flytta.

Ska bli så jävla kul o kolla nya möbler och tapeter och allt sånt. Sitter redan nu o kollar upp en massa saker jag vill köpa. Men först och främst blir det till att köpa lite köksmöbler, då vi inte äger några för tillfället. Sedan blir det nog en ny soffa, och sedan en säng, ja ni hör ju. Ska bli så kul.. Blir till att försöka spara varenda krona man kommer över nu!

Wiie, Glad Johanna!

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?