Kanske kanske inte

Har suttit o kollat kläder på nätet nu ist eftersom jag inte hittat ngt nere i knalle när jag varit där.
Blev ett oar toppar och några linnen från olika ställen. Så kanske att jag kan bli lite nöjd nu i alla fall.
Kanske, Kanske inte. Jag vet inte, men jag hoppas det.

Ska snart börja göra min iordning. Vi ska åka till Beckmans mamma och käka lite runt sex tiden.
Blir lite julmat har jag för mig att det är sagt. Första för i år i så fall. Gött :)

Imorn blir det jobb igen. Men denna veckan har jag lite goare tider än jag hade förra veckan!
Så jäkla göt to sluta typ två o sånt. Så kanske jag ska ner till stan med Tessan på fredag. Men inget
helt bestämt än. Ska i så fall kolla lite efter kläder i stan ocg se om det finns lite mer där än i knalle.


Kommentarer:


JessiCa
Datum 2011-11-27 Tid 17:46:14

Vill också internetshoppa!

Kan inte du skicka lite julmat till mig om du får det idag? Har varit galet sugen på julskinka i drygt två månader nu... :(


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?