Måndagstrött

Kom hem här för någon timma sedan och fick börja städa och diska det första jag gjorde när jag kom innanför
dörren. Ska nämligen ha visning på lägenheten idag, så det kommer hit en tjej runt halv åtta. Då är det ju ett
ganska så stort plus om det ser lite städat ut. Så nu är det kraftig mysfaktor här hemma :)

Fick jobba över idag med. En halvtimma bara, men en halvtimma känns ganska lång denna tiden på dygnet och
för att man var för tidigt i morse. 7 till 5 känns länge. Spec nu när det är mörkt när man går till jobbet och lika
mörkt när man går hem :/ Usch för denna tid.

Redan jävligt trött på min ihopkastade design. Ska se om jag orkar sätta mig och göra något ordentligt senare.
Men antagligen inte idag. Nu vill jag bara slänga mig på soffan o kolla på tv eller ngt annan tidsdrivande.

Är så trött idag att ögonen känns helt svullna, och allt kaffe jag pimplat i mig verkar knappt gjort någon skillnad :)


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?