Måndag!

Hinner slänga in ett snabbt litet inlägg innan jag drar till jobbet.. Börjar kvart över två idag, hur gött är inte det? Jo, svingött! Har haft en jättetrevlig helg. I fredags var jag uppe på kristineberg hos bror med familj, och även min andra bror med familj var uppe. Vi tog npn öl och spelade poker. Träffade även en gammal polare från skoltiden uppe hos Andreas. Mårdh, hejsan svejsan, det var längesen typ. I lördags firade vi halloween hos Tessan. Blev mycket lyckat måste jag säga. Var bara några få som deckade och inte kunde följa med till krogen haha.. Men vi andra drog ner till stan och fortsatte festen. Blev en sväng till Tonic och blev kvar där till stängning. Träffade även Annie där. Jaja vi får la se när jag uppdaterar nästa gång. Blir inte ikväll i alla fall kan jag lova ;) Puss!

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?