Tillbaka igen!

Jaha, vad ska man ta o skriva idag då?? Kan ju börja med att skriva att jag hade en ganska crappy helg.. Kunde varit bättre liksom! Fanns väl vissa stunder som lös upp mer än andra.. Men mest skit.. Jag har börjat fundera starkt på att göra en liten (ganska stor) förändring här framöver. Men vill inte lova ngt..

Måndag idag och tillbaka till skolan. Gud så skönt.. Ett av de ställen där jag känner mig glad, sprallig och uppskattad.. Konstigt, ja jag vet, men sant! Har ganska mycket att göra denna veckan dock, hemtentan ska vara klar till fredag och sedan har jag lite o göra i svenskan och engelskan med.. Och inte nog med det, så är det även dags att söka till distanskurserna till sommarn med. Ska nog läsa projektarbete och en kurs till som jag inte bestämt ännu.. Nog om det, det blir vad det blir!

Imorn vankas det kvällsmiddag med Annie, blir potatisgratäng och fläskfilé. Kommer nog göra susen i musen ;) Men nu har jag fått nog här, kan inte skaffa mig skavsår på fingrarna bara för att ni ska ha ngt tråkigt att läsa :)

Pyss ♥


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?