Kan inte somna!

I vanlig ordning så går jag och lägger mig, och vad  händer? I vanlig ordning kommer alla tankar in i huvudet med ilfart!.. Det är något med januari månad, blir alltid samma tankar. Det blir att man tänker lite extra just denna månaden. Började plötsligt tänka på alla man förlorat under åren. Är inte livet bra orättvist!? Så många unga människor! Jag tycker det är piss i helvete orättvist!.. Låg o bläddra igenom mina mail på facebook i mobilen i brist på annat när jag inte kunde somna! Hittade en del riktigt jobbiga mail från förr men även mail som gav ett litet smil på läpparna.

Hej Marcus!
Jag hoppas att allt är bra med dig, vart du nu än befinner dig.
Jag hoppas det är den bästa platsen som finns, det är du värd!
Och mer där till. Jag och du kände inte varandra så länge men,
men på den korta tid jag fick med dig så kom vi väldigt nära.
Du är en av de killar som det borde finnas fler av.
Har aldrig mött en kille som jag tyckt så bra om som dig redan från första stund!
Du var som en sol för mig, lyste alltid upp min vardag som helgdag.
Du fick mig att må bra! jag HATAR att du skulle försvinna från oss.
Det kanske är som andra säger "gud tog den vackraste ängeln tillbaka"
Men gud, du tog med dig så mycket mer än så!
Du var det bästa vi hade som han tog ifrån oss.
Hoppas du har det bäst.. jag saknar dig MASSA
Puss och Kram.. Älskar dig ♥

Fick både ett smil och en liten förtvivlan av det mailet. Ett leende för allt som står men en förtvivlan för vetskapen att det även kommer stå kvar.


Den stora orsaken ikväll till mitt tänkade är min älskade mamma! Kan ni fatta, att den 31a januari är det 18 år sedan. ARTON jävla år. Det är sjukt lång tid. Men fortfarande samma saknad som om det skulle varit igår! ♥

Bäst  jag slutar skriva nu, annars kanske jag inte kommer somna alls. God natt allihop, och ta väl vara på de människor ni har omkring er. Sluta lägga vikt i småsaker, pengar och annat trams. Kärleken är det enda som kan övervinna allt! ♥




Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?