Fy fan vad mätt jag är!

Har idag käkat för hela veckan känns det som. Först smörgåstårta och sedan våfflor med glass och sylt. Är så proppad nu så jag nästan vill spy. Men istället slänger jag i lite blekning i håret och kanske kanske kanske sätter mig och börjar lite smått med min rapportskrivning.. Ska försöka få ihop ca 15 sidor har jag tänkt. Ska skriva som socialtjänsten och familjehemsplaceringar. Får se hur det går.

Imorn är det skola igen, hmm ja, det blir nog gött. Kul med folket i skolan i alla fall. Fick mail från min historialärare idag, har klarat provet :) Yeeeay. Det var knappt att jag trodde jag skulle få godkänt. Kanske borde ha lite mer tro på mig själv?

Nä nu får det vara färdigskrivet för idag. Puss


Kommentarer:


E.K - Mamma till Alicia och Simon
Datum 2012-03-19 Tid 05:35:25

Kul att det gick bra med historia provet :) Var det det provet vi pratade om i tele?


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?