Ny dator, men inga bilder!

Skrev sist att jag kanske skulle lägga upp lite bilder på den nya lägenheten.. Men har inte haft tid, ork eller fått tummen ur att ta några! Men ni som vill se den får komma och hälsa på ist, eller bara vänta till bilder kommer.

Skolan rullar på i ilfart och jag är riktigt förvånad över min egen vilja och prestation i skolan. Har aldrig skådat såpass bra betyg brevid mitt eget namn förr.. kan bara gilla liksom.

Imorn slår vi på partyhumöret, för imorn blir det att rocka av sig lite. Var sjukt längesedan jag "roade" mig. Varit så sjukt mycket med måsten den senaste tiden. Skola, flytt och fix och sjukdomar.. hade öroninflammation och luftrörskatarr veckan efter lovet i skolan.. Fart och fläng!.. Men nu har stressen lagt sig och jag har blivit frisk och kommit ikapp i skolan och även det mesta i nya lägenheten är klart nu. Känns kanon.. Och de småsaker som ännu inte är klara läggar jag heeelt åt sidan i helgen, i alla fall till söndag. För annars tror jag jag blir psykiskt skadad.. Tummen upp för ett party imorn!

Fick min nya dator hemskickad i onsdags med. Riktigt nöjd med den måste jag nog säga. Kände att det var dags att köpa en bärbar dator. Varit sugen på det tidigare men då har det mest varit för rent nöje, men nä, nu är det skolan som ligger i fokus. Ett riktigt bra inköp som kommer kunna hjälpa mig en del samtidigt som det är ett nöje :)

Skulle dock behöva en ny design med, haha.. Eller kanske kan stå god jul i min header till nästa jul?? :D




Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?