Ahmen shit allså, så jävla längesedan!

Känns ju nästan bara löjligt att klampa in här igen efter så lång tid. Var ju ett halvår sedan jag skrev något senast, och inte var det speciallt muntra inlägg jag skrev då. Tur att tiden läker sår och att kärlek kan göra under med en som människa. Jag är i alla fall tillbaka, kanske starkare nu än någonsin och med många fler erfarenheter i mitt bagage, bra som dåliga.
 
Hur som helst har jag under detta halvår ändrat större delen av min livssituation till något så mycket bättre, något helt otroligt, jag ska inom en snar framtid bli mamma till ett underbart fint barn. Jag tänker inte ens försöka att besktiva den lycka jag känner inom mig för det går faktiskt inte. Efter incidenten i våras trodde jag att jag skulle vara olycklig väldigt väldigt länge, men se på fan, jag är väldigt lycklig nu. Har även blivit klar med skolan nu i december, och arbetar just nu på lugnets förskola igen istället och läser min sista kurs på distans, så till jul har jag äntligen (bättre sent, än aldrig) fixat mina gymnasiebetyg.
 
Lill* bebis är beräknad att komma den 18e April, helt perfekt lagom till min pappas, barnets morfars födelsedag :)
 
 
Redan älskad ♥
 
 

Kommentarer:


Syster
Datum 2013-11-19 Tid 20:44:07

<3


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?