FamiljeMys!

Hejsan Svejsan!

Har skaffat en blogg nu i alla fall, har ju sagt ett bra tag att jag ska skaffa en men har inte blivit av!

Sitter just nu och dricker öl och snackar med Annie i telefon, Den sjuke jäveln ;)
Men hoppas att hon blir frisk till imorn, men det tror jag ju inte! :(
men till Juldagen ska det i alla fall bli full rulle, Eller hur Annie?! :D





Har varit hos min bror hela dagen idag, Min pappa och min syrra var där ett tag.
Lekt för full med min brorsdotter Alicia idag med, VÄRLDENS gulligaste unge måste jag säga!
Hon har växt så himla fort, nästan för fort. Känns som om det inte var alls längsedan
man var uppe och hälsade på Brorsan och hans Tjej på BB! Ska bli så kul med julafton åp onsdag med,
längtar verkligen hehe ska ju bli Alicias första, och på tisdag ska jag ner till stan och inhandla alla julklappar! STRESS!





Men YeYe! Ha det så bra, ska ut ikväll så ska börja fixa mig nu!

Kommentarer:


E.K
Datum 2008-12-20 Tid 14:25:24

Kul att du oxå fixat en blogg nu ^^


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?