Back To 2005!?



≈ Känslor, Känslor och åter Känslor!? ≈

Hur vet man om någon blir sårad om den inte visar det?
Och hur ska man veta om personen i fråga skulle ha känslor om den är så komplicerad?
Jag vet inte om jag gjort bort mig eller inte, vissa dagar känns det så, och vissa dagar
känns det som om det är skit samma ifall jag skulle gjort det.. Men när man väl snackar om
det så skäms man oerhört mycket och känner sig så fruktansvärt dum! 
Och har man nu känslan av att man gjort bort sig eller gjort något som någon annan inte tycker om,
hur gör man då för att göra allt bra igen utan att göra allt för genomskinligt? Vill ju inte
göra något för någon om den nu inte ens brytt sig om vad man gjort.. Det skulle ju bara vara
pinsamt! Jag vet ju själv att jag gjort något som kanske skulle såra någon men vet inte om det
skulle sårat just den personen jag tänker på! 
Måste styra upp detta! Annieeeee, HELP ;)

Men du tar i alla fall stor plats i  mitt ♥ Typ såhär mkt <-1---------------------50----------------♥100♥->
 

Puss Puss Och Sånt!!








Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?