Riktigt roligt!

Igår hade jag lite fest här hemma, var la inte direkt planerat men roligt blev det!
Jag och Annie satt o kollade på tv med T.. Eller ah, T satt vid datorn och jag och Annie
kollade på Paris Hiltons new BFF.. Rätt person vann! :D.. Sedan i alla fall så kom det hit
lite folk eftersom dom visste att vi satt och drack någon öl.. En öl blev fler ;)..
Men det är då aldrig fel och avnjuta en eller två öl med goda vänner :P..
I vilket fall som helst var det jävligt skoj.. Och snart kommer dom tillbaka..
Men idag blir det ingen öl!.. (tror jag).. Haft jävligt roligt sen i lördags.. Varit med
folket lite då och då och varit ute på "äventyr" som man inte gör så ofta.. Häromdagen
till ex åkte vi ut till en sjö (storsjön) på kvällen och jag och Annie tog vårt första
dopp för i år:P Vet inte om killarna hade badat innan dess men MYS♥

Puss!



HAHAHAHAHAHHAHAHHAHA Något sletna!? :O

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?