Ett inlägg till kan inte skada!?

Tänker lite på vad man har och har haft för vänner genom åren. Dom vännerna som verkligen stått vid ens sida och ställt upp på en hela tiden i vått och torrt, många av dom har man bara "slängt" bort genom tiderna. Och jag ångrar varje sån vän jag gjort det med. Okej, man kan glida ifrån varandra med tiden oxå såklart men en del vet jag att jag bara struntat i när dom "dåliga" vännerna fått all uppmärksamhet ist. Man tror så himla gott om vissa männsikor och man ställer upp på dom till tusen och sedan får man inte ett skit tillbaka. Men slutar man att hjälpa dom eller bry sig om dom? Näe självklart inte. Men nu får det fan vara nog..

Fattar inte hur du kan med och säga vissa saker eller göra de saker du gör. Och jag förstår heller inte hur jag kunnat vara så blind, eller har det helt enkelt bara blivit så att du blivit värre!? Jag vet inte, men tycker det känns så jävla tråkigt. Du betydde så jävla mkt för mig innan men just nu känns det som om jag bara vill skita i dig och att jag inte ens vill ha ngt mer med dig o göra. Du är inte den samma som jag lärde känna. Du har inte längre någon respekt för folk i din omgivning och du bryr dig inte om dom som bryr sig om dig. Du kan inte ens hålla ett simpelt jävla löfte. Vad hände med dig, jag saknar den gamla du. Den som hade lite hum om verkligeheten och den som ställde upp till tusen för sina vänner. Vart tog den personen vägen. Nu har du ju snart inga vänner kvar! Är det värt det!?


Saknar den personen som du brukade vara!

Kommentarer:


Annie
Datum 2009-12-18 Tid 00:54:51

Ja det är ingen direkt mysfaktor på mitt knä just nu! haha. men vafan, har ju överlevet en böld, så jag ska la klara denna oxå :D



Äh skit i folk som inte kan bete sig. Trots att det är svårt, men man måste se till sitt egna bästa ibland. Håller på dig! ♥


Annie
Datum 2009-12-18 Tid 00:54:52

Ja det är ingen direkt mysfaktor på mitt knä just nu! haha. men vafan, har ju överlevet en böld, så jag ska la klara denna oxå :D



Äh skit i folk som inte kan bete sig. Trots att det är svårt, men man måste se till sitt egna bästa ibland. Håller på dig! ♥


Annie
Datum 2009-12-18 Tid 00:56:00

Om du glömde vad jag skrev i första inlägget så kan du läsa det andra så kanske du kommer ihåg :D HAHA


JessiCa
Datum 2009-12-18 Tid 19:39:49

Haha eller hur, säger detsamma, oavsett hur irriterande/jobbigt det var då, så älskar jag det ändå nu hahaha! =D



<33


Victoria
Datum 2009-12-18 Tid 20:16:35


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?