Ibland så kan man ju börja undra!

Jag hatar verkligen när jag får skallen fullt av tankar. Men det är la inte så jävla konstigt heller. Ibland kan man faktiskt börja undra om folk tänker över huvud taget på vad dom gör. Jag hatar att få ångest och jag hatar att behöva gå runt och vara osäker. Känns som vissa saker är påväg att rinna ut i sanden, och denna gånegn tänker jag inte ens försöka att stoppa det, om det nu skulle vara så. Just nu mår jag faktiskt inte så bra som ni säkert märker massa jävla "griller" i huvvet om jag ska vara ärlig. Och även om jag typ vet att det är onödigt och sitta och fundera och tro saker och typ vet att det inte är som jag tror så kan jag ändå inte sluta tro massa skit. Vad fan är det för fel!? Varför kan man inte bara få må bra rakt igenom, varför dessa jävla fittor till människor!?.. Jag trodde fan jag var påväg tillbaka till att bli "gamla" johanna, men nä.. Jag hade nog jävligt fel. Eftersom folk inte bara kan ligga lite jävla fucking lågt med vissa saker. Det är ganska pissigt!!!

Jaja nog om det, får hoppas att en dusch piggar upp o gör att jag tänker på annat, annars drar jag här ifrån och gräver ner mig.


Kommentarer:


Tessan
Datum 2009-12-29 Tid 16:39:01

Tänk inte på det mer, och säg bara ifrån om det blir för mycket <3


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?