Åh Herreguuud!

Hejsan Svejsan!

Jaa, vart fan ska jag börja!? Kvällen igår var helt skruvad..
Veeet att man inte ska dricka på vardagar, eller ska inte o ska inte,
det gör man la om man vill.. Började med att jag och Annie skulle festa "lite"..
Tänkte varit med Sebban och nåra fler, men alla bara dissa haha.. Så det blev att vi satt och söp
för oss själva, men hade vi tråkigt för det?.. NEJ! Faan vad roligt det blev till slut!
Taxi hit och taxi dit, ngt bloss där o sen sängen haha... Jaja, jag och Annie vet ju i alla fall
hur man får kvällen och sluta jävligt bra..
Andra folk hade fan sagt ba: åh fy fan vad jobbigt att det blev så igår och bla bla..
Men inte vi, haha nä vi garvar ihjäl oss.. Tycker kvällen var as lyckad :D



Sedan har jag snackat med denna snygge pajjk idag.. Helt störtskön kille må jag säga!

Kalle Andersson!






PUSSHEEEEEEEEEEJ!


Kommentarer:


Annie
Datum 2009-02-27 Tid 15:16:12

HAHAHHAHAHAHHAH JA LÄTT! tack för senast :D HAHHAHA Ska du inte lägga ut den andra snygga bilden? HAHAHA


Datum 2009-02-27 Tid 15:30:42

Hahahaha nej jag tror jag skiter i det :D


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?