Long Time, No Seen!

Hejsan Svejsan!

Haha Ja, Jag vet att jag skrev sist att jag skulle
skärpa till mig med mitt bloggande,
men det gick visst inte så bra :)
Men ändå, inte hänt så jäkla mkt anyway,
så det kan la kvitta! Idag tex, vakna jag halv två, kollade
på våra bästa år ( Jävla skit serie ) men kan inte sluta följa den hehe!
Sedan kom E.K på besök med lilla plutten, Hon växer så det knakar :O
Sedan tog vi en sväng till maxi och inhandla lite skit... Och nu sitter jag och äter middag!
Haha sju på kvällen, lagom tid? Naae! har blivit så det sista att jag inte äter på hela dan,
O sätter igång med maten mellan sex till åtta typ :S.. LIFE?!

Men i alla fall, Imorgon är det återigen fredag.. Hemskt vad veckorna går fort även om jag inte gör NÅGONTING
på veckorna.. Men i vilket fall som helst så undrar jag vad som händer i helgen!? Ngt kul?..
Guess Not! Men hoppas det i alla fall är någon som vill hitta på ngt, varit lite drygt det sista!



Vänner!
Är det bara jag som ska höra av mig :S !?

Puss Heeej!

Kommentarer:


Johanna
Datum 2009-02-06 Tid 10:32:48

Ja äntligen en uppdatering :p I helgen händer inget, jsg ska i alla fall jobba, boring as hell.


Tessan
Datum 2009-02-07 Tid 00:59:28

Mitt comviq-kompis har gått ut och har inte fyllt på nytt, därför jag inte hört av mej. Har ju skrivit på msn ett antal gånger men inget svar? Jag har jobbat kväll idag och ska jobba natt imorgon för övrigt.


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?