att sova är skönt,

Men man sover för lite...


Inatt blev det att jag satt uppe till klockan halv tio på morgonen! Hade så trevligt med mitt spel
och  min såkallade "in-Game-Pojkvän" haha.. Inte mitt påhitt, utan det är Kalles idé haha!
Men i alla fall så somna jag stenhårt på soffan, och vaknade sedan typ kvart i fyra på dagen..
Så idag har jag inte gjort så mkt, mest suttit här, duschat kollat en film!.. Jag just det ja,
jag kollade på en film innan som heter The Uninvited, den var hur skum som helst
men jag tyckte ändå att den var bra.. Var iofs väldigt längesedan jag ens kollade på film..
Så jag har ju inte så jätte myckat att jämföra med.. Men det var faktiskt skönt o bara slappa
och kolla på den!

Imorn blir det möte, ska vara där klockan två såg jag innan... Trodde jag skulle varit
där klockan 11 först men icke :P så jag får sova länge imorn med.. Och sedan efter mitt
lilla möte ska jag dra upp till bror och E.K en sväng och klippa Ande och mysa med Alicia♥
Och självklart tjöta massa skit med E.K som vanligt :D... Sen efter det kanske det bär av mot
Fritsla en sväng till Annie men det är inget bestämt.. Hennes föräldrar är inte hemma så
hon är själv hemma, i alla fall idag var hon det och hon visste inte om dom skulle komma imorn!
Och sedan har jag och Annie bestämt att vi nångång ska ha ett "film-maraton"..
Men när i helvete ska vi lyckas vara så anständiga haha!



Har nu gått tre dagar sen du fick flippen här hemma hos mig och för varje dag som
gått så känns det faktiskt bara mer och mer för varje dag att det nästan bara var
bra att det blev som det blev.. Inte min förlust faktiskt!

Nu ska jag snart sova, skriver kanske imorn igen om jag hinner och har ÖRK! :P
♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥   Puss På Er!   ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥


Bilder fråm filmen!




















Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?