Besviken!



Om man bjuder hem folk till sin lägenhet och berättar klart och tydligt vad som gäller..
Och om folket ändå gör helt tvärtemot, dessutom bakom ryggen på mig..
Då har man la helt jävla rätt att bli förbannad!?
Jag kan säga att jag var mest besviken på ah du vet vem du är, men vi löste det..
Och jag hoppas du förstår varför jag blev så arg.. Men jag hoppas i alla fall
att det inte händer igen, och om det så skulle göra det så förlåter jag nog inte nästa gång!..
Och dom andra som var här, i alla fall två av dom.. Kommer jag inte vara den samma johanna
jag var innan mot.. För dom LJÖG verkligen för mig.. Och den ena visste PRECIS vad jag
sagt tidigare på kvällen.. O den skiten ni gjorde det  bara förstör.. Kan inte ni fatta det bara!
Jag ska inte behöva känna mig som gäst i mitt eget hem, och inte heller ska jag
behöva känna mig övertrampad heller för den delen! Inte mer sån jävla skit här nu!!





Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?