Glömt bloggen lite lätt!

Hej!

Var ett tag sedan jag skrev ngt men har varit ganska så fullt upp, och när det inte funnits ngt o göra
har jag suttit och spelat hehe så det har helt enkelt blivit så att jag glömt bloggen bara :P!..
Just nu är klockan Miss i nassen! Alltså halv sex på morgonen:S haha insåg jag just nu..
Oj vad klockan gick iväg.. Sitter och spelar lite smått men börjar bli ganska så trött..
Kanske ska med Kalle upp till bror och E.K imorn om jag vaknar men det gör jag nog inte!
Haha blir kanske sova hela dagen för min del!.. Vem vet!?..  Sen Har ju Annie fyllt 20 med :O..
STORT GRATTIS till henne♥

Hade lite fest här hemma i helgen.. Men som vanligt gick det rent åt helvete i lördags!
Kan inte folk bara ta o bete sig på fyllan!?.. Måste dom snea och bli helt sjuka på fyllan!?
Sånt orkar inte jag med i alla fall.. Igår mådde jag svin dåligt för det som hänt mellan mig
och J men nu inser jag bara att om han ska hålla på så, så är han inte ens en vän.. Så varför
ska jag må dåligt för hans beteende?.. Näe det tänker jag i alla fall inte göra, för jag gjorde inget fel!
Så han kan fortsätta löjla sig om han vill, vet i alla fall vart jag har mina andra vänner liksom!

O sen en sak till! Varför tror alla killar att dom kan komma och gå!? Varför vara as snäll ena dagen
och dagen efter helt omvänd.. Okey nu har "han" varit snäll det senaste, men det han gjorde
för nån månad sen då? Han bad mig hålla mig undan för att han träffa en till tjej :O.. O nu ska han helt
plötsligt börja höra av sig igen och vara snäll.. Och inte nog med det, utan han kan ringa
mitt i natten och bara prata :S.. Okey jag gillar dig som en polare killen men inget mer än så..
Kul att du ändrat dig, men synd att det typ är försent för det nu! Kanske skulle tänkt på
det lite tidigare!?..

Sen har jag varit med min pappa och lillasyster i skene i veckan, eller ah i söndags..
Var riktigt mysigt att vara där nere och hälsa på dom där nere igen, Var ju trots allt tre år sedan :O!!
Tiden går så jäkla fort, och W hade blivit jättestor :O Såg henne när hon var typ 2 sist!..
Ganska stor skillnad på ett barn från 2 till 5 år.. :P Men alla barnen var lika goa som jag minns dom :p..
Och Absolut du med S.. Jätteskoj o ses.. får absolut inte dröja tre år igen hehe!!..

Men men nu ska jag tjöta vidare med T, och kanske spela lite till sen kanske jag borde sova!
Haha borde kanske sovit nu redan men vafaan! Spel är kul! Och det är Mr T med :D



Men ha det bra allesammans så hörs vi!
♥ PussPuss ♥



Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?