En Explosion Av Sköna Människor!

Hej Hej Hej!

Tack E.K Igen för den nya bloggen som blev så jääävla snygg! :D..
Nu är jag 300% nöjd.. Jag Gillar´t!

Gårdagen blev inte så lugn som det skulle blivit, Kom hit lite gött folk.. Thomas, Annie, Odie Och Andrei!
Satt hos mig en stund och sedan skulle vi dra till Odie för att kolla lite film, men blev det så? Nääe!
Det blev några öl för folket, eller i alla fall för Annie, Oodie och Andrei..
Jag och Thomas är anständiga människor.. Haha
vi vill i alla fall tro det! ;).. Sen var det dags för Tompa att dra sig hemåt för o sova,
vissa av oss har FAKTISKT jobb haha.. men jag är inte en av dom! :D.. Sen skulle vi gå på
bio, men hur gick det med det.. haha det gick si så där med det va?.. Odie gick efter en halvtimma och jag
gick när det var en timma kvar på filmen.. Gick o mötte odie på lilla ist där han satt o käka o drack öl! :P
Sen drog jag och Odie vidare till Harrys för att vänta på Annie och Andrei.. sen stack vi alla hem till mig..
Väl hemma hos mig trodde vi att vi kunde "skojbrottas" och vad hände? Haha..
Joo, det sluta med att odie råka knäa mig rätt på käken så jag föll in i väggen sen ner i golvet :P
Har fortfarande ont allså ;P Men men, som man brukar säga.. "Ger man sig in i leken, får man leken tåla"
Haha Odie mådde ju inte allt för bra i morse.. Haha Bakis och Skakis;)
Men men nu väntar jag på att Annie ska bli klar i duschen så att jag kan dra en dusch jag med!
Så jäla skönt det ska bli!.. Yeye.. Hörs imorn igen kanske, eller senare ikväll.. Man vet aldrig!

Puss ♥ Puss!


♥ Brandt och Sam tha fucking man! Saknar er! ♥



















Kommentarer:


Datum 2009-05-27 Tid 15:09:36

<3<3



våra grabbar !


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?