Ja Fy Fan!



Hej Hej!


Mår otroligt dåligt över vissa saker som hänt det sista! Hur ska man klara av all jävla skit
egentligen!? Så mkt skit hela tiden och jag blir så trött! Ni är älskvärda båda två.. Ni betyder
båda två jättemkt för mig! Vill inte att det ska vara såhär! Hela dagarna går jag och tänker,
tänker och tänker.. Men det hjälper fan inte.. Det är fan såpass illa, och jag kan inget göra..
Kommer sakna er ngt så grymt mkt.. Och jag måste säga att jag är fruktansvärt förvånad
att det gick så långt.. Hade aldrig kunnat tro det, Inte fler vänner som försvinner!! Jag vill INTE!!
Hoppas i alla fall att ni har det bra, och att allt löser sig till det bästa.. Hoppas på det!
Love U Grääbs!

Och du, lilla pojk som lyckats fixa mig ledsen på nytt.. GRATTIS, STOOORT Grattis till dig.. Det var kul va?!


Puss Puss!

Kommentarer:


E.K
Datum 2009-05-25 Tid 10:57:50

Vad äre som har hänt?


JessiCa
Datum 2009-05-25 Tid 11:11:28

Take Care systeryster, får hoppas att det löser sig till det bästa..

Det kommer bli bra, så småningom iaf! <3


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?