Äckligare folk får man fan leta efter!

Jadu, ibland blir jag bara så jävla trött på folk. Väx upp för helvete eller ta era liv eller ngt så kanske ni lyckas med något vettigt i alla fall.

Hejhopp! Lite morgongrinig är man allt. Men som sagt det finns folk till precis allt och jag börjar tröttna rejält. Nog om det. Idag ska jag städa i princip hela dagen (hade jag tänkt) Men kommer la inte bli så. Har även funderingar på att dra upp till bror o hans flicka och deras tös :) Men får la se vad tiden räcker till idag. Och just nu är jag för grinig för att planera nästa steg för dagen. Så nu blir det i alla fall till o börja med att städa här hos hjärtat. Tömma ASKKOPPEN :O vrålfull ju :P.. Tommy får sluta röka så mkt ;) hahaha! Jaja ska la sätta fart nu så det blir ngt gjort.. Men jag kanske skriver mer senare eller ikväll. Ha det gött vicket som!

Tjöss!

Mr B♥

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?