En svallvåg av lycka! Vart kom den ifrån?

Idag, idag, idag. Ja vart ska jag börja? Vakna i morse med världens magsmärtor i vanlig ordning, men efter att jag somnade om en timma så var den borta när jag vaknade som tur var. Sedan gick jag upp satt vid msn och sedan stack jag iväg på mitt möte. På vägen till mötet gick jag bara o tänkte på vad meningen är att jag ens ska gå dit och en massa annat negativt. Men däremot efter mötet, shit alltså. Jag har aldrig känt mig så jävla glad och motiverad till något. I alla fall inte de senaste åren! Det var som om det bara sköljde en våg av glädje över mig. Inne på mötet idag så var jag både arg, ledsen, glad ah låt oss säga rätt o slätt att det var mkt känslor idag. Kanske därför det kändes så bra när jag gick där ifrån? Ska ju vara bra att få ur sig vad man känner ibland. Men i vanliga fall brukar jag bara gå där ifrån och vara as förbannad! Men idag hände ngt spec, men kan inte sätta fingret på vad!

Jag stack hem efter mötet och körde igång tvätten, och sedan har det varit full fart på mig hela dagen. Städat, tvättan, diskat, lagat mat. Ah allt egentligen, från klockan 12 till 19. Och nu känns det så jävla underbart att ha fått det gjort. Har röjt undan allt i köket. Allt som bara stått o skräpat där sen jag flytta in i April (???). Så nu är det kliniskt rent i mitt kök, haha hade aldrig sett den hörnan där alla saker stog innan :) Skurade till och med golvet två ggr i både köket och sovrummet. Nu ser även sovrummet ut som ett sovrum. Tände värmeljus där inne när allt var klart. Fan vad mysigt det såg ut! Slängde bort T's alla jävla skitsaker som legat där inne hur länge som helst. Nu har jag bara vardagsrummet kvar, och jag ska försöka att ha samma energi imorn och göra klart där med. Sen kommer jag nog kunna känna att det är mitt hem igen, inte gjort det på väldigt länge! Och jag har till o med bestämt nu att jag ska sluta röka inne! Så ni alla vet INGA MER CIGG INNE!!! Ska fan försöka ha det fräscht nu.

All tvätt som jag fick tvättad har jag också lagt in i mina skåp. Har jag nog bara gjort en eller två gånger sen jag flyttade in. Så nu ser hallen även ut som en hall igen, och även där skura jag två ggr! Aja jag kan inte säga mer än att jag är jävligt glad idag och mår toppen. Känns så skönt att få känna såhär igen, var ett tag sedan. Jag är till o med sugen på o börja jobba och göra ngt med mitt liv igen och denna gången menar jag det faktiskt. I alla fall just nu när mitt humör är så jävla på topp! 

Vill tacka familj, vänner och killen som gör min vardag! Älskar er ♥

Puss

Kommentarer:


Datum 2009-11-17 Tid 23:38:15

Fan vad duktig du är gumman. =)


Annie
Datum 2009-11-17 Tid 23:45:48

Härligt att det känns så! :) Du och jag vi lämnar all skit bakom oss nu och börjar om på nytt, tro det eller ej men jag tror det kan sluta jävligt bra! :)



Du o jag klarar det ihop

färden är lång o bördan är stor

Men jag vet att, du o jag klarar det ihop

för den ena har styrka o den andra har mod

Du o jag klarar det ihop

vi går tillsammans mot en hel bataljon

Du o jag klarar det ihop


Tessan
Datum 2009-11-18 Tid 03:50:22

Vad duktig du är snuttan, är roligt att höra :)


JessiCa
Datum 2009-11-18 Tid 11:03:00

Johanna, du är som jag, du fixar det om du bara tar fram viljan. Det är fan på tiden att du blir anständig nu! =D

Allting löser sig, det vet du,



Stolt över dig syster!



<33


Datum 2009-11-19 Tid 21:53:55

Gott gott bara gott att det fixar sig, jag har nog alldrig tvivlat på dig, men jag må säga att jag varit lite skraj, känt en jävla maktlöshet på nåt vis, för det är ju sant att du inte är pappas lilla flicka längre för du är pappas lilla stora flicka nu och jag känner mig inte skraj längre, kommer alltid finnas till för dig ( er ) Och kom ihåg det magiska ordet ( Det löser sig ) Älskar dig, höres i helgen kanske..


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?