Stor skillnad och Toppennöjd

Då var jag klar med ALLT här hemma, och jag kan inte bli mer nöjd. Fy fan vad skönt det känns alltså. Ska fan hålla det såhär nu. Ska ta bilder imorn eller idag så ni får se skillnaden. Känns som ett hem nu. Har inte ens varit så städat här hemma nångång. Inte ens när jag flyttade in :) Så det var la på tiden!

Mitt möte idag gick också jävligt bra. Ska inte dit innan januari igen, skönt o slippa ha det på schemat faktiskt! Känns som om mitt liv håller på att ta vändning nu efter fyra år. Känns så otroligt annorlunda, men samtidigt fruktansvärt umderbart. Har väntat på sånt som händer just nu i flera år. Nu är det min tur att få må bra igen, trodde jag aldrig. Men har många människor att tacka för det. De människor som fuckar upp det för mig till o med, för nu vet man vilket folk som ställer upp tillbaka och man har lärt sig av sina misstag! Men mest tackar jag dom som hjälpt mig och stått bakom mig till 100% heeela vägen. Ni är guld värda ♥

Nu ska jag fixa klart maten här ute. Hörs imorn!

Puss

Kommentarer:


JessiCa
Datum 2009-11-18 Tid 19:08:02

Att få höra att du mår bra gör min dag!



<33


Johanna
Datum 2009-11-18 Tid 19:13:07

Naaw älskade syster.. ♥

Allt löser sig alltid till slut verkar det som :D


JessiCa
Datum 2009-11-19 Tid 20:10:14

Åååh, då måste du ta det jätte lugnt nu då! Så du inte blir grissjuk =(



Jaa, men inte ens tacos var så gott, orkade bara ett skal :(



<33


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?