Slappardag!

Kom hem för en ett tag sedan, har varit och hälsat på E.K, Bror och lilla tjejen Alicia på K-Berg idag!
Var jätte längesedan jag var där, måste skärpa till mig rejält.. Stackars lilla tjejen var sjuk, eller så
är det hennes så bissingar som är påväg! Får la hoppas på tänderna. Tog faktiskt cykeln dit, shit vad
längesedan det var jag cyklade.. Men vad skönt och gött det var :) Och det gick snabbt med! Ska nog
sluta att köpa busskort helt faktiskt, helt onödigt när jag har så nära till allt! Mathias och hans tjej Johanna
var också där uppe på besök. Var kul och träffa dom med.. Var också väldigt längesen!
God kirrefärs (köttfärssås) Fick mina bröder ihop kokat med :).. Alicia har växt så mycket, hänger inte med..
Har lärt sig massa nya saker och det är jätteskoj att se hur hin utvecklas! Lånade med mig två filmer med
som jag ska se på efter idol och det nya One Tree Hill avsnittet! Crank och The Abyss..
Crank vet jag är bra, men den andra vet jag inte.. Minns inte om jag sett den men har hört
att den ska vara bra.. Men det märker vi! Så idag blir det en "Johanna-Dag" och det är väl på tiden
med tanke på allt som hänt det sista.. Kan behövas lugn ibland!


 

Så liten och söt! Älskar dig Alicia! ♥

 

 


Kommentarer:


E.K
Datum 2009-09-30 Tid 20:55:47

hihi, där var hon inte stor.



Kul att du kom idag :)


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?