Slutar aldrig att förvånas!


Jag blir så jävla trött på folk ibland.. Hur kan folk ens med och göra så som dom gör!?
Idag när jag satt och kollade på One Tree Hill ringde det på dörren.. Jag antog att det
var D som kom även om han sagt tidigare på dagen att han inte skulle komma..
Så jag gick i vanlig ordning och öppnade dörren! Och vem/vilka står där!?
Jo hör och häpna, H och mitt ex S.. H vet mycket väl vad jag tycker om S och om
vad han gjort mot mig! Jag stängde bara dörren mitt framför ögonen på dom utan
att säga ett ord.. Stoppar det där? Näe, Då ställer sig H och bankar på dörren och
ropar i brevlådan.. Så jag blir illa tvungen att öppna ändå! Dom kommer in....
S välter ut vattenglas över mitt tangentbord och hela skrivbordet och löjlar sig med
att dansa runt och inte nog med det så ska idioten rent ut sagt klättra ut på balkongen!
Båda är mycket fulla när dom kommer och jag bor liksom på 6e våning! Så jävla korkat..
Jag kände mig som hans mamma igen :O.. Hur i helvete stog jag ut i tre år!?
Måste ju mått så jävla dåligt eller levt i nån jävla dröm, för detta var fan bland de sjukaste dagarna
jag någonsin upplevt.. Och dom var här i 20 minuter högst! Och H var la inte heller
någon ängel precis.. Höll på o tafsa och tjöta om massa jävla skit!.. Och då har jag till och
med sagt till H att han inte får komma hit när han supit mm!.. Till slut går dom i alla fall
och jag sätter mig och kollar vidare på One Tree Hill och sedan idol.. Mitt i Idol ringer
det på dörrjäveln igen och där står nu S själv! Ja, dum som jag är öppnar jag dörren!
Då visar det sig att H flippat bort S telefon och stuckit ifrån honom.. Så efter en jävla
massa gnäll åker han hem till slut eftersom jag förklarar att jag kan inte göra mer än att
försöka ringa till den för att se om H svarar! Vilket han inte gör.. Men i alla fall, S drar hem och
jag sätter mig vid datorn.. Efter någon timme kommer H igen, SUCK.. Jiddrar massa skit..
Om telen o massa annat.. Vad fan har jag med det att göra!? Sköt er eget för fan, det gör jag!

Nu är jag ÄNTLIGEN själv igen i alla fall och ska kolla klart One Tree Hill... Äntligen i lugn och ro!
Har även börjat kolla om serien OZ, och ska snart kolla Prison Break!
Har börjat om på första säsongen på One Tree Hill, så jävla bra :D.. Love It! ♥

Åh jag fattar inte hur en del folk kan med.. Fan helt ärligt.. Låt mig va!!!
Idag insåg jag verkligen hur jävla illa mr S är.. Han är en katastrof!
Till och med en badboll har mer IQ för fan.. O han levde jag med! Hur fan kunde det
gå så jävla snett!? Tur i alla fall att jag insåg det till slut!

Natti!


Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?