Ny vecka, nya möten!


Måndag idag då. Haft en lugnt och skön helg. Lika bra det, så man är lagom utvilad till på lördag ;)
Måndagar innebär även ny vecka. Så nu är det dags för nya möten och fler jobb att söka. Det var då
fan vad lite jobb det finns som man skulle vilja jobba med :o Okey, jag är kräsen. Imorgon ska jag iväg
med mig "coach" på möte på ett dagis där jag ska börja med praktik. Det första jag kommer att göra sen
2007. Haha ja, så det är la dags!

På onsdag fyller jag 22 och lilla Alicia fyller 2 :) Grattis till oss.
Ska även följa med Jessica till sjukan på onsdag morgon. Hon skulle kolla något med sina öron.
Dom har krycklat med henne ett tag nu. Ett bra tag faktiskt. Så får hoppas att dom får ordning på
detta nu för en gångs skull. Vet inte hur många gånger hon varit där allså :/

Och både torsdag och fredag blir de tlite shopping. Må hitta en klänning.
och sedan är det lite smått o gott som ska inhandlas till min o Tessans fest på Lördag!

Jaja.. Ha det bra gott folk!

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?