Massa ursäkter!

Sorry får fruktansvärt dålig update. Men som ni alla vet så har alla människor sina problem och tankar och jag
har haft fullt av detta den senaste veckan. Därför dålig uppdatering. Tycker det händer saker precis hela tiden,
bra som dåliga. Men mest dåliga saker tycker jag. Men det kanske bara känns så för att man tänker på dom mer?
Skrev förra veckan eller ngt att jag skulle svara på kommentarer, men det har jag inte heller gjort. och nu så här
långt efter känns det bara onödigt och göra det med, så jag hoppar det.

Idag blir det nog lite städande och kanske en sväng iväg med Annie och träffa Mr Prutt :) haha.. Jaja nu orkar
jag inte skriva mer, plus att jag ska kolla på våra bästa år haha!!

Kanske hörs sen!


Älskar dig Robert Beckman! ♥

Kommentarer:


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?