Oh My Gosh!


Såg nog det mest känslosamma avsnittet av  One Tree Hill någonsin!
Tänker inte skriva vad det handla om för då förstör jag för er andra som
ska se det om ni inte redan sett det. Även om det bara är en serie så känner
jag verkligen med dom. Eftersom jag själv förlorade min mamma till cancer.
Så ni som följer OTH, hoppas ni oxå gillar detta avsnittet. Jävla känslosamt!

Som ni ser så är den nya designen uppe nu med. Jag är riktigt nöjd.
Jag brukar inte vilja ha stilrena, enkla designer annars men denna
gillar jag skarpt. I vanliga fall brukar jag vilja ha massa färg, och då menar
jag massa färger :) Vad tycker ni om min nya design!?



Kommentarer:


Anna
Datum 2010-02-09 Tid 12:44:18

Tack så jättemycket!


Tessan
Datum 2010-02-09 Tid 12:46:17

Oj, vad fin bloggen blev :)


Elin
Datum 2010-02-09 Tid 12:51:22

Jag tränar på GYM, typ löpband, roddmaskin och inland simmar jag :)


h a n n a
Datum 2010-02-09 Tid 13:05:04

SV: japp, visst är den! :)



fin design, btw


Karla
Datum 2010-02-09 Tid 19:28:58

hehe tack så mycket. detsamma :D


Kommentera inlägget här:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?